Az Ufó Farmer nevű társasjáték dobozán igazán érdekes kép kapott helyet. Egy zöld űrlény éppen egy tehenet emel a magasba, űrhajója segítségével. Ezek után tesztcsapatunk határtalan izgalommal nyitotta fel a doboz fedelét, hogy megtudja, miként vadásznak a földönkívüliek a békés háztáji állatokra.
A csomagban 12 darab repülő csészealj kapott helyet. Az ezüst színű járgányok mellett 54 állatzsetont is találunk, 13 ló, 13 birka, 13 nyúl és 13 tehén képmásával. További 2 farkast és 4 űrbázist találunk a dobozban.
Ahogy a sokat sejtető képen is láthatjuk, állatokat kell rabolni. A játékosok földönkívüliek bőrébe bújnak, akik igyekeznek minél több háziállatot megszerezni, tanulmányozás céljából.
Az állatzsetonokat elhelyezzük az asztal közepén. Nem kell azon gondolkodni, melyik fele kerüljön fel és le, a vastag kartonpapírból készült korongok mindkét oldala egyforma.
A játékosok egymás után következnek. Mindenki leteszi a három űrhajóját a kiválasztott állatokra. Miután minden játékos letette a saját űrszekerét, egymást követő sorrendben felvesznek 3-3 űrhajót. Tekintve, hogy 12 jármű van a pályán, a letakart állatokat pedig nem látni, nem biztos, hogy sikerül azt a korongot felvenni, amit a játékos saját magának szánt.
Miután minden résztvevő eljuttatta hajóját a bázisra, megfordíthatják a repülő csészealjukat. Amennyiben három egyforma állatot gyűjtöttek be, egyet visszatesznek az asztalra, kettőt pedig megtartanak. Ha három különböző állatot sikerült az anyahajóra juttatni, egyet megtarthat a résztvevő, kettőt vissza kell tennie. Ha két egyforma és egy különböző van, egyet sem tarthat meg a játékos, minden visszakerül az asztalra.
Amennyiben farkast emelt fel a játékos, a ragadozót mindenképpen vissza kell tennie, ám a fent leírtak szerint, három különböző állat esetén egyet megtarthat a háziállatok közül.
A játék addig tart, amíg az űrhajók száma meg nem haladja az asztalon elhelyezett állatokét, azaz amikor már nem jutna minden játékosnak állatkorong. Ekkor összesítjük a pontokat.
Ennek két módja lehet. Minden állat után 1 pontot számítunk, vagy minden összegyűjtött állatot megszorzunk azzal a számmal, ahányat bezsebeltünk belőle. Azaz ha 3 birkára tettünk szert, akkor 3x3 pontot kapunk a birkákért. Természetesen a partit az nyeri, aki a legtöbb pontot gyűjti össze.
Az ötletes játék remekül fejleszti a gyerekek emlékezőképességét.