A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.

Hírdetés
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Rumini, a kisegér kalandjairól már számtalanszor beszámoltunk nektek. Ezúttal egy izgalmas társasjáték formájában találkozhatunk a bátor hajósinassal. 

Azok számára, akik minden kötetet olvastak, szinte kihagyhatatlan élményt jelent a Rumini: A küldetés társasjáték, hiszen az eddig megjelent kötetet közül a Rumini, Rumini Zúzmaragyarmaton, Rumini és a négy jogar, Rumini Datolyaparton, Galléros Fecó naplója,  Rumini Ferrit szigeten és Rumini a Fényvizeken kel életre. 

A játéktábla egy hatalmas térképet rejt, amelyen a fent felsorolt könyvekből jól ismert helyszíneket találjuk. A rendelkezésünkre álló eszközök között lapul még Fortuna bogár kártyát, Eszközkártyát, Kincskártyát és Mágneskártyát. A játék kezdetén ezeket kell a megadott módon szétosztani a játékosok között, akik bábuikat a középen található Startmezőre helyezik.

Mindenki húz egy feladatkártyát, melyen három küldetést talál. Valamennyit teljesíteni kell a győzelemért. Küldetésünk során többek között az alábbi feladattal kell megbírkóznunk: Tükörfarkú Kasztor, a hódok királya, a Hódszövetség nagy ünnepére egy száz ládából álló bor-, sajt- és mézeskalács-szállítmányt rendelt. Vidd el a rakományt a Tükörtó-szigetre! Ahogy a példából is látszik, feladatunk, hogy a térképen hajózva elérjük a feladatkártyán látható helyszíneket. Ehhez három dobókocka áll rendelkezésünkre. Egy, mely az irányt mutatja, kettő pedig a sebességünket. A játék során a két számkocka értéke közül választhatunk, annak megfelelően, hogy a dobott irány kedvező számunkra, vagy sem. Amennyiben rossz felé kell indulnunk, érdemes a kevesebb lépést választani, míg ha célunk irányába mutat a kocka, többet lépjünk előre. 

A táblán utunkat különféle akadályok keresztezik, ilyen többek között a Ragacs-tenger, ahol hajónk lassabban halad, így csak az iránykockával dobunk, és csupán két lépést léphetünk előre, amíg hajónk át nem ér a ragacson. Kalózokkal is meggyűlhet a bajunk, akik váltságdíj fejében, azaz a korábban megszerzett Kincskártyáért bocsát utunkra, ennek hiányában pedig kimaradunk egyszer a dobásból.

A cél természetesen mindig a feladatkártya végrehajtása. Amint beérünk a célállomás kikötőjébe, a feladat végrehajtottnak minősül, megkapjuk a küldetés égtájának megfelelő korongot, melyet elhelyezhetünk feladatkártyánkon és tovább haladhatunk a győzelem irányába.

A játékot az nyeri, aki elsőként teljesíti a feladatkártya valamennyi küldetését. 

A szépen kidolgozott, térképet ábrázoló játéktábla minden Rumini rajongó szívét megdobogtatja. Különleges élmény útra kelni Berg Judit könyveiből ismert helyszínekre, hogy mi magunk is átélhessük Rumini bámulatos kalandjait. 

Keller & Mayer Rumini: A küldetés - társasjáték  Keller & Mayer Rumini: A küldetés - társasjáték

Keller & Mayer Rumini: A küldetés - társasjáték  Keller & Mayer Rumini: A küldetés - társasjáték

Keller & Mayer Rumini: A küldetés - társasjáték  Keller & Mayer Rumini: A küldetés - társasjáték

Keller & Mayer Rumini: A küldetés - társasjáték  Keller & Mayer Rumini: A küldetés - társasjáték

Keller & Mayer Rumini: A küldetés - társasjáték  Keller & Mayer Rumini: A küldetés - társasjáték

Keller & Mayer Rumini: A küldetés - társasjáték  Keller & Mayer Rumini: A küldetés - társasjáték

Keller & Mayer Rumini: A küldetés - társasjáték  Keller & Mayer Rumini: A küldetés - társasjáték

Keller & Mayer Rumini: A küldetés - társasjáték  Keller & Mayer Rumini: A küldetés - társasjáték

Keller & Mayer Rumini: A küldetés - társasjáték  Keller & Mayer Rumini: A küldetés - társasjáték

Keller & Mayer Rumini: A küldetés - társasjáték  Keller & Mayer Rumini: A küldetés - társasjáték

Legközelebbi rendezvények

 

Tetszik a Manóprogram?

Kövess minket a Facebookon is!