A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.

Hírdetés

Turbó Doki

Ismeritek a szóláncot? Ugye milyen izgalmas játék? Nem mellesleg bővíti a csemeték szókincsét, fejleszti a logikai készségüket, és reakció idejüket. A játék rendkívül egyszerű, egy megadott témakörön belül kell tárgyakat, vagy fogalmakat felsorolni, természetesen ügyelve arra, hogy ne ismételjük meg a már elhangzott megfejtéseket, valamint arra, hogy ne fussunk ki a rendelkezésünkre álló időből.

Szeretnénk most bemutatni nektek Turbó Dokit, aki a szólánc játék szakértője. A méretes dobozból ősz hajú professzor tekint ránk. A bajsza alatt kajánul vigyorgó figura fehér köpenyt, vörös nyakkendőt, és szemüveget visel. Szabadítsuk ki játékmesterünket átmeneti otthonából, és kezdődjön a játék!

A Doki hátán három állású kapcsolót találunk. Demo módban ízelítőt kaphatunk a professzor játékvezetői stílusából, míg ON állásban élesben is megmutathatjuk, mit tudunk. A Doki nyakszirtjén puha polifoamból készült karikákat, egészen pontosan nullákat találunk. Ezek a színes számok jelölik majd elvesztett csatáink számát. Abban az esetben ugyanis, ha helytelen választ adunk, vagy kifutunk az időből, magunkhoz kell vennünk egyet a színes számok közül. A partit az a játékos nyeri, aki a legkevesebb nullával rendelkezik.

A játékmester kijelöli a kezdő résztvevőt. Ez történhet hajhossz, láb-, vagy fülméret alapján, melyet minden esetben Turbó Doki határoz meg. Ezt követően a professzor ismerteti a témakört, melyben jeleskednünk kell. A kezdő játékos elindítja a szóláncot, majd lenyomja a Doki kopasz feje búbját. Minden elhangzott választ egy nyomással erősítünk meg. A tapasztalat szerint, amíg ütemesen nyomjuk Turbó Doki fejét, újabb és újabb lehetőséget biztosít arra, hogy folytassuk a kört. Amennyiben azonban lassan válaszolunk, leállítja a játékot.

A témakörök között többek között a következőkkel találkozhatunk:

  • Egy munka, ahol sokat kell utazni.
  • Ijesztő mozifilmek.
  • Tárgyak, melyek fából készülnek.
  • Valami aminek billentyűje, vagy gombja van.
  • Valami ami tud repülni.
  • Valami, ami a toaletten van.
  • Egy állat, amin lovagolhatunk.
  • Egy autómárka.
  • Egy állat, amit az út mentén láthatunk. 

Általában az a játékos kezdi a következő fordulót, aki ez előző menetet elvesztette. Turbó Doki néha nehezíti a játékot, például azzal, hogy énekelnünk kell amíg ránk nem kerül a sor. Sőt, néha több témakör közül kell választanunk.

A játékmester alaposan meg tudja keverni a dolgokat, például azzal, hogy az a játékos, aki elvesztette a fordulót, átadhatja a nullát valamely társának.

Tekintve, hogy Turbó Doki csak irányítja, nem felügyeli a játékot, amennyiben úgy gondoljuk, hogy egy játékostársunk helytelen feleletet adott, vagy olyan válasz hangzott el, mely az adott körben már szerepelt, leállíthatjuk a játékot, és panasszal élhetünk. Amíg a résztvevők megvitatják az esetet, a játék szünetel.

Amennyiben a parti végén azonos számú nullával rendelkezik két, vagy több résztvevő, folytathatják a játékot, ha kétszer lenyomják Turbó Doki kobakját.

Szintén hasznos tudnivaló, hogy új témát kérhetünk, ha valamely tárgykört túl nehéznek ítéljük meg. Ebben az esetben a Doki fejét 3 másodpercen át lenyomva kell tartanunk.

Turbó Doki 500 témakört ismer, így mindig új, és új kihívás elé állítja a résztvevőket. A 8 éves kortól ajánlott játékot 2-10 fő játszhatja, így igazi családi élmény lesz a szólánc. A pörgős játékmenetnek köszönhetően az izgalom garantált.

Turbó Doki  Turbó Doki

Turbó Doki  Turbó Doki

Turbó Doki  Turbó Doki

Turbó Doki  Turbó Doki

Turbó Doki  Turbó Doki

Turbó Doki  Turbó Doki

Turbó Doki  Turbó Doki

Legközelebbi rendezvények

 

Tetszik a Manóprogram?

Kövess minket a Facebookon is!