A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.

Nyomtatás
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

A kisebb gyerekek számára készült kooperatív játék célja, hogy a játékosok közösen találják meg a táblán a 12 állatot, lehetőleg minél gyorsabban, hiszen nem egymással, hanem az idővel versenyeznek. 

A dobozban egy méretes játéktáblát, 110 kártyát, 16 keretet és 1 kártyatartót találunk. A játéktábla felállítása után összekeverjük a lapokat. Kisebb gyerekekkel érdemes csak a kék lapokat használni, mert ezek a kártyák olyan állatokat ábrázolnak, melyek nagy valószínűséggel számukra is ismerősek. A piros lapon néhány egzotikus állat is helyet kapott. 

Vegyünk ki véletlenszerűen 12 lapot a választott színű pakliból. Dönthetünk úgy is, hogy vegyesen használjuk a kék és piros lapokat. A maradék lapok a dobozba kerülnek, csak a kiválasztott 12 lap játszik. Ha nagyon kicsi gyerekekkel játszunk, egy  felnőtt töltse be a kitaláló szerepét. Ekkor a gyerekek elvesznek egyet a 12 lap közül, úgy, hogy a rajta lévő állatot nem mutatják meg a kitalálónak. 

Ezt követően, a színes keretek segítségével igyekeznek körülírni, hogy melyik állatról van szól. A játéktáblán megtaláljuk a környezetet, ahol él, az életformát, ahogyan él, például föld alatt, vízben, esetleg tud repülni vagy gyorsan szaladni. Megtaláljuk a jellegzetességeit, mint méretes karmok, csőr vagy pikkely, illetve a színét és mintázatát. A gyerekek a jelőlő lapokkal, közösen adnak segítséget a kitaláló számára. A cél, hogy úgy segítsenek neki, hogy minél gyorsabban ráismerjen a kártyán látható állatra. 

Ha sikerrel járnak, új kártyát vesznek fel a gyerekek, egészen addig, amíg az utolsó kártya is játékba kerül. 

Amennyiben a kitalálónak nem sikerül kitalálni, pedig a jelölőkeretek már elfogytak, a kártyáját visszatesszük a dobozba, nem számít bele az összesítésbe. Minden kártyalap egy pontot ér. Természetesen a cél az, hogy minél több kártyát szerezzünk a játék során. 

Nagyobb gyerekekkel természetesen variálhatjuk úgy a játékot, hogy a gyerekek közül kerül ki a kitaláló, illetve úgy, hogy egy játékos igyekszik a többieket rávezetni arra, hogy melyik állatot látja a képen. Minden kör végén cserélik a szerepeket. 

Az igényes megjelenésű társasjáték nem csak a gyerekek együttműködő készségét fejleszti, de mélyíti tudásukat az állatokkal kapcsolatban, hiszen ahhoz, hogy sikeresen vezessék rá a kitalálót a megoldásra, számos információval kell rendelkezniük az adott állatról. 

Kiváló választás az óvodás korosztály számára!

Concept Kids - Állatok  Concept Kids - Állatok

Concept Kids - Állatok  Concept Kids - Állatok

Concept Kids - Állatok  Concept Kids - Állatok

Concept Kids - Állatok  Concept Kids - Állatok

Concept Kids - Állatok  Concept Kids - Állatok

Concept Kids - Állatok  Concept Kids - Állatok

Concept Kids - Állatok  Concept Kids - Állatok

Concept Kids - Állatok  Concept Kids - Állatok