A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.

Nyomtatás
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Pierrot neve minden zenerajongó számára ismerősen csenghet, de egyre többen ismerik el munkásságát a társasjáték-készítés terén is. Néhány éve jelent meg Irány a Kincses Sziget nevű játéka, mely a Trefl jóvoltából kerülhet a gyerekszobákba. 

Az izgalmas gamer játékban valamennyien ádáz kalózokká változunk, és igyekszünk minél ütőképesebb legénységre, és még annál is több kincsre szert tenni, miközben minden igyekezetünkkel azon dolgozunk, hogy elsőként érje el hajónk a Kincses Szigetet.

Az összetett játék az alábbi kellékeket tartalmazza:

A játéktábla felállítása után kövessük a használati útmutatót, melyből kiderül, hogy hová kerülnek az eseménykártyák és gyöngykagylók, valamint az is, hány kalózkártyát kell kiosztani a játékosoknak, akik saját játéktáblájukon helyezhetik el csapatukat. Minden játékos húz egy missziókártyát, melyet a játék során végre kell hajtani, különben a parti végén büntetőpontot kapnak. 

A hajókat elhelyezzük a startmezőn, majd a kezdőjátékos kifut a kikötőből. Minden játékos eldöntheti, hogy 1, 2 vagy 3 lépést tesz előre a táblán, az üres mezőket számolva. Ezt követően húz egy eseménykártyát és végrehatja a kártyán látható feladatot. A kártya a mezőn marad, innentől kezdve ez a mező nem számít ürsenek. A játékos dönthet úgy, hogy lehorgonyoz az adott mezőn, ekkor lehetősége van felhúzni egy legénységkártyát (hétnél több nem lehet a játékosoknál), vagy eldobni egy legénységkártyát (kettőnél kevesebb nem maradhat a játékosoknál), lecserélni egy legénységkártyát vagy felvenni egy missziókártyát és eldönti, hogy hozzáadja a meglévőkhöz, lecseréli egy meglévőre vagy eldobja az újat. 

Amennyiben olyan mezőre lépünk ahol gyöngykagyló lapul, magunkhoz vehetjük, később pedig kincsre cserélhetjük, vagy a játék végén hozzáadhatjuk a gyöngy pontértékét a végső eredményünkhöz. 

Az eseménykártyákon találkozhatunk Párbaj lappal. Ekkor egy általunk választott társunkkal kell párbajoznunk. A párbajt a kijátszott legénység-, és kincskártya együttes pontértéke határozza meg. Ugyanez igaz az Ütközet lapra is, azzal a különbséggel, hogy ekkor a parti minden résztvevője köteles megütközni társaival. 

Egyes eseménylapok csak arra vannak hatással, aki felhúzta őket. Ha Lázadáslapot húzunk, csak akkor tudjuk leverni a zendülést, ha fel tudunk mutatni a kártyán látható pontértéknek megfelelő legénység-, és fegyverkártyát. Ellenkező eseten veszítünk egy legénységkártyát.

A játék akkor ér véget, amikor az első hajó kiköt a Kincses Szigeten. Ez azonban még nem jelenti automatikusan azt, hogy a játékos győzött, a játékot ugyanis az a résztvevő nyeri meg, aki a legtöbb pontot szerezte a parti során. 

Az izgalmas játék minden részletre kiterjedő videóját itt találjátok: 

Irány a Kincses Sziget! - Versengés és küzdelem a tengeren  Irány a Kincses Sziget! - Versengés és küzdelem a tengeren

Irány a Kincses Sziget! - Versengés és küzdelem a tengeren  Irány a Kincses Sziget! - Versengés és küzdelem a tengeren

Irány a Kincses Sziget! - Versengés és küzdelem a tengeren  Irány a Kincses Sziget! - Versengés és küzdelem a tengeren

Irány a Kincses Sziget! - Versengés és küzdelem a tengeren  Irány a Kincses Sziget! - Versengés és küzdelem a tengeren

Irány a Kincses Sziget! - Versengés és küzdelem a tengeren  Irány a Kincses Sziget! - Versengés és küzdelem a tengeren

Irány a Kincses Sziget! - Versengés és küzdelem a tengeren  Irány a Kincses Sziget! - Versengés és küzdelem a tengeren

Irány a Kincses Sziget! - Versengés és küzdelem a tengeren  Irány a Kincses Sziget! - Versengés és küzdelem a tengeren

Irány a Kincses Sziget! - Versengés és küzdelem a tengeren  Irány a Kincses Sziget! - Versengés és küzdelem a tengeren