<< >>

Most itt állsz:

Kezdőlap Szolgáltatások Oktatások
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Oktatások
Ingyenes webáruház indítási szeminárium PDF Nyomtatás E-mail

Ingyenes webáruház indítási szemináriumBelevágnál valami újba, de még nem tudod mihez kezdj? Szeretnél plusz jövedelemre szert tenni? A webáruház indításban még mindig óriási potenciál van, mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy a tavalyi évben 33%-kal nőtt a hazai e-kereskedelemi forgalom (427 milliárd forint), és az elkövetkező években is kétszámjegyű növekedés várható.

Amellett pedig, hogy miért érdemes most webáruházat indítani, itt van a 3 legfontosabb érv:

1. Sose volt még ilyen egyszerűen és kevés költséggel belevágni

A 2000-es években komolyabb informatikai tudás hiányában igencsak nehézkes, majdhogynem lehetetlen feladat lett volna egy webáruház elindítása mindenféle külső segítség nélkül.

Ma már a bérlős webáruház rendszereknek köszönhetően programozói tudás nélkül, gyakorlatilag pillanatok alatt elindítható egy webáruház akár teljesen egyedül is.

Ráadásul ezek a bérlős rendszerek nemcsak az informatikai hátteret adják havi pár ezer forintos bérlési díjért, de széles választékát nyújtják az előre elkészített design sablonoknak, többféle fizetési lehetőséget biztosítanak, és egyszerű pénztármegoldásokat alkalmaznak.

2. Bárki számára elérhető tudás

Aki 10 évvel ezelőtt webáruházat nyitott, jórészt a sötétben tapogatózott, és sokszor a saját kárán volt kénytelen megtanulni a megfelelő e-kereskedelmi praktikákat. Persze túlzás lenne azt állítani, hogy manapság a webáruház indítás és üzemeltetés olyan könnyű, mint az egyszer egy, de közel sem kell csak a saját tudásunkra hagyatkozni.

Rengeteg hasznos tudásanyag érhető el már magyarul is. Mindehhez elég csak a megfelelő szavakat beírni a keresőbe, de egyre több szakmai konferencia és szeminárium is foglalkozik az e-kereskedelem témakörével.

3. Kiforrott ügyfélszerző csatornák

Van egy jó ötletünk vagy termékünk, amiről tudjuk, hogy az emberek szeretni fogják, de nem vagyunk benne biztosak, hogy elérjük majd a potenciális vevőket? Ma már ez is sokkal könnyebb, mint azt elsőre gondolnánk. Az interneten bárki hozzáférhet azokhoz az online marketing csatornákhoz (Facebook, Google stb.), amelyekkel szinte lézerpontosan elérheti célpiacát a különböző platformokon.

Ezeken a csatornákon bemutathatjuk termékünket, megoszthatjuk történetünket, megismerhetjük látogatóink preferenciáit, így könnyedén kapcsolatot teremthetünk a célközönségünkkel.