<< >>

Most itt állsz:

Kezdőlap Társasjáték ajánló King OZO - Kié lesz a leghosszabb?
Hirdetés

Manóprogram hírlevél

Köszönjük, hogy feliratkozol a ManóHírlevélre!
Programokról, érdekességekről küldünk neked hetente információkat. Azonnal letölthető ajándék!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
King OZO - Kié lesz a leghosszabb? PDF Nyomtatás E-mail

King OZO - Kié lesz a leghosszabb?Kié a leghosszabb? Izgalmas név, nem igaz? Hát lássuk, kié a leghosszabb, és azt, hogy mit kell összemérnie a játékosoknak!

A Modell & Hobby feliratú dobozról egy maori harcos tekint ránk, kezében néhány madzagra fűzött gyönggyel. Jó hosszúnak tűnnek. A zsinóron csüngő gyöngyök mását megtaláljuk a dobozban. Szám szerint 14 került a csomagba, méghozzá egy King OZO logóval ellátott zsákba. A textilzsák egyben a játékteret is biztosítja számunkra. 

A barna spárga mindkét végén gyöngyöket találunk. Az egyiken színeseket, a másikon átlátszó, kristály szerűeket. 

Többféle képpen játszhatjuk a királyi játékot. Az első variációban a soron következő játékos kezébe veszi a zsinórokat, és leejti a játéktérre. Kijelöli azt a színt, melyet a résztvevőknek ki kell választani az összetekeredett zsinórok között. A nehezítés abból adódik, hogy kizárólag a kristályos végét foghatjuk meg a madzagnak, márpedig a tekergő zsinegek között nehéz átlátni, hogy melyik szín melyik spárgához tartozik. Tegyük fel, hogy sikerrel jártunk, és megvan a megfelelő szín. Ebben az esetben minden olyan résztvevővel versenyben vagyunk, akinek sikerült a helyes színt kiválasztania. Összemérjük társainkkal láncunk hozzát. Amennyiben a miénk a leghosszabb, megtarthatjuk a zsinórt, ha nem, vissza kell tennünk, és a következő résztvevő újra leejti a megmaradt kupacot. 

Azokat a madzagokat, melyeket megtarthattunk, egymásba fűzhetjük. A játékot az a résztvevő nyeri, akinek a játék végén (amikor már csak 5 lánc van a játéktéren), a leghosszabb az összefűzött lánca van. 

Némi nehezítést jelent, hogy az a játékos, aki legtovább válogat a fordulóban, időre kénytelen befejezni a lépését. A többi játékos oly módon jelzi számára a fogyatkozó időt, hogy az asztalra csap, majd Ozo, Ozo, Ozo felkiáltással méri az időt. Ha nem sikerül a harmadik Ozora sem felvenni a zsinórt, a játékos az aktuális körben nem vehet részt.

A fentitől eltérően megadhatjuk azt a színt is, melyet semmiképpen sem húzhatunk. A színek megadása helyett mondhatjuk azt is, hogy a leghosszabb madzag legyen a nyerő. Ez esetben csak a zsinór hosszát kell néznünk. 

A fenti három módot akár egy partin belül is keverhetjük. 

Ötletes, és izgalmas játék, mely akár utazáshoz is kiváló, kis helyigényének, és gyors játékmenetének köszönhetően. A Kié a leghosszabb, társasjáték 6 éves kortól 2-6 résztvevő számára jelent kiváló szórakozást. 

King OZO - Kié lesz a leghosszabb?  King OZO - Kié lesz a leghosszabb?

King OZO - Kié lesz a leghosszabb?  King OZO - Kié lesz a leghosszabb?

King OZO - Kié lesz a leghosszabb?  King OZO - Kié lesz a leghosszabb?

King OZO - Kié lesz a leghosszabb?  King OZO - Kié lesz a leghosszabb?

King OZO - Kié lesz a leghosszabb?  King OZO - Kié lesz a leghosszabb?

King OZO - Kié lesz a leghosszabb?  King OZO - Kié lesz a leghosszabb?

King OZO - Kié lesz a leghosszabb?  King OZO - Kié lesz a leghosszabb? 

 
Facebook megosztás