<< >>

Most itt állsz:

Kezdőlap Ügyességi játékok HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet
Hirdetés

Manóprogram hírlevél

Köszönjük, hogy feliratkozol a ManóHírlevélre!
Programokról, érdekességekről küldünk neked hetente információkat. Azonnal letölthető ajándék!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet PDF Nyomtatás E-mail

HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet  HYPERDRONE RACING - Kezdő készletMéretes fehér doboz, rajta HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet felirat. Amint kibontjuk a csomagolást, kezünkbe vehetjük a fehér quadkoptert, azaz a négy propellerrel ellátott drónt. 

Az angol drone szó jelentése here (méh), vagy igeként méhzümmögés. A távirányítású repülő szerkezeteket elsőként katonai célokra használtak, olyan bevetéseken, melyek túlságosan veszélyesek lettek volna a pilóták számára, vagy olyan nagy távolságot kellett volna megtenni, melyre egy pilóta már nem lett volna képes. 

A quadkopterek idővel meghódították a távirányítható járgányok szívét is, és ma már szép számmal használják őket hobbi célra is. 

A HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet remek választás azok számára, akik most ismerkednek a drónok egyedülálló világával. 

A HYPERDRONE RACING - Kezdő készletben egy távirányítót, egy állomást, zászlót, okoseszköz tartót, töltőkábelt, 4 db tartalék rotort, valamint a cseréjéhez szükséges eszközt, és egy használati útmutatót találunk. Az útmutatót fellapozva 7 oldalnyi sűrűn teli írt lapot találunk. 

Az első oldalon az energiaforrásról kapunk tájékoztatást, azaz megtudhatjuk, hogy maga a drón akkumulátorral működik, ám a távirányítóhoz és az állomáshoz nekünk kell elemről gondoskodni. 

Miután behelyeztük a zsebtelepeket, vegyük szemügyre a quadkoptert és az állomást, majd a távirányító részeit. Fontos elsajátítani a vezetés elméleti módját ahhoz, hogy levegőbe tudjuk emelni a drónt.

Nos, a quadkoptert, kezdő készletről lévén szó, egy védőkeret övezi. Ez segít megőrizni drónunk épségét. A négy rotoron kívül beépített nyomásérzékelőt találunk a magasságkontroll üzemeltetéséhez. 

A gép elején helyezkedik el az infravörös lövés kibocsátó. 

A távkapcsolón beállíthatjuk, hogy quadkopter üzemmódban, vagy versenymódban kívánjuk használni az eszközt. A két változat között érezhető különbség van, az egyik ilyen, hogy míg quadkopter módban a bal oldali iránykarral emeljük a drónt a magasba, addig versenymódban a jobb oldalival. 

HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet  HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet

A távirányítón, a két irányváltó karon kívül megtaláljuk az automata leszállás, a finomhangolás, és a csatorna választás gombot is. A lövésgomb aktiválja az infravörös lövés kibocsátót. Ezt a jelet az állomáson a cél infravörös vevő fogja érzékelni.

Első használat előtt össze kell hangolnunk a quadkoptert és a távirányítót. Erre azért van szükség, mert verseny módban több gépnek is kommunikálnia kell egymással, miközben a jeleknek nem szabad “összegabalyodnia”. Szerencsére a 2,4 GHz-es technológia lehetővé teszi, hogy interferencia nélkül repülhessen egymás közelében több drón is. 

HYPERDRONE RACING - Kezdő készletA művelet egészen egyszerű. Elsőként kapcsoljuk be a quadkoptert, majd helyezzük a földre. Ezt követően kapcsoljuk be a távirányítót. Amennyiben minden rendben zajlik, a quadkoprter vörös LED lámpája villogni kezd. A távirányítón található gázkar előre, majd hátratolásával szinkronizálhatjuk a két eszközt. Amennyiben sikerrel járunk, a távirányító üzemmód kijelzője világítani fog. 

Próbára is tehetjük kis barátunkat. Első használat alkalmával érdemes olyan helyet választani, ahol nem verünk le semmit. Próbáljuk ki elsőként a gázkart, azaz kíséreljük meg a levegőbe emelni a gépet. Amint a műveletet sikerül úgy végrehajtani, hogy akár percekig képesek vagyunk a gépet nagyjából 1 méteres magasságban lebegtetni, megpróbálhatjuk a helyváltoztatást. 

A sikeres manőverhez a bal oldali irányító kart előre, vagy hátra toljuk. Forduláshoz szintén a bal oldali kart használjuk, ezúttal azonban oldal irányba mozdítjuk el. A fordulást a jobb oldali kar oldalirányú elmozdításával érhetjük el. 

Amennyiben versenyre szeretnénk kelni, akár saját magunkkal, akár egy olyan személlyel, aki szintén rendelkezik Hyperdrone-nal, válasszuk a verseny módot (RACE) a távirányítón, és kapcsoljuk be az állomást. Miután a kapcsolat létrejött, nyomjuk meg a START gombot az állomáson. Az időmérés attól a pillanattól kezdődik amikor először áthaladtunk az állomás felett.

Még izgalmasabbá tehetjük a játékot, ha csata módba kapcsolunk. Ekkor ugyanis megtámadhatjuk az állomást, sőt, a jókor bevitt találatokkal le is győzhetjük. Ehhez figyelnünk kell az állomás LED lámpáit, nem mindegy ugyanis, hogy épp támadásra készült, vagy védtelen pozícióban van. Akkor kell lecsapnunk rá, amikor védtelen, majd a Shoot (lövés) gombbal csökkenteni az állomás 12 élet pontját. 

A HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet valóban alkalmas arra, hogy kezdő játékosok megtanulják használatát. A beépített magasságszabályzónak köszönhetően könnyen elsajátíthatjuk az irányítást, a verseny, és csata móddal pedig a rutinos játékosok is izgalmas pillanatokat élhetnek át.  

HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet  HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet

HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet  HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet

HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet  HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet

HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet  HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet

HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet  HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet

HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet  HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet

HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet  HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet

HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet  HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet

HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet  HYPERDRONE RACING - Kezdő készlet 

 
Facebook megosztás