A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.

Nyomtatás
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Amikor kitárul a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola kapuja, lépjetek be bátran és vegyetek részt a házak közötti versenyben. Tartozzatok akár a Griffendél, a Hugrabug, a Hollóhát, vagy a Mardekár házhoz, a célotok ugyan az, minél több pontot gyűjteni társaitokkal és megnyerni a házkupát.

Mielőtt kezetekbe vennétek a méretes varázspálcát, töltsétek le telefonotokra, tabletetekre, vagy okostelevíziótokra a játékhoz szükséges ingyenes applikációt, mely mind a Google Play, mind pedig az AppStorban elérhető.

Ezt követően kerülhetnek az elemeket a varázspálcába, és nyílhat fel a kincsesládába fedele, mely feladványkártyákat rejti. 

Kezdődjék a varázslat! Az applikáció végig kísér a játékban, nekünk csak az instrukciókat kell követni. Első belépést követően részletes tájékoztatást kapunk a játék menetét illetően.

A résztvevők két csapatra oszlanak és kiválasztják, hogy melyik ház színeiben kívánnak megküzdeni a házkupáért. A kincsesláda 112 dupla oldalas feladványt tartalmaz. A kártya bal oldalán négy egyszerűbb, a jobb oldalán egy nehezebb kérdés van. A játék természetesen azok számára is élvezhető, akik nem látták vagy olvasták Harry Potter kalandjait. A feladványok között többek között cicát, cápát, felmosót, seprűt, csavarhúzót, kemencét, fürdőszobát és hínárt találunk, de választásunknak megfelelően lerajzolhatunk egy mandragórát, a fiatal Lily Pottert, vagy egy hableányos ablakot is. Lehetőségünk van passzolni a nehezebb kérdéseket, bátran választhatunk másik kártyát is. A feladatunk, hogy a varázspálca segítségével a levegőbe rajzoljuk az általunk húzott kártyán látható feladványt, mely varázslatos módon megjelenik az okoseszköz kijelzőjén. 

Bár beszélni nem szabad, testünk mozgásával rávezethetjük csapattársainkat a helyes megfejtésre. Azaz, ha a kártyán seprű szerepel, miután lerajzoltuk a levegőben, és megjelent a kijelzőn, tehetünk seprő mozdulatokat, vagy "lábunk közé kaphatjuk" és repülést imitálhatunk vele. Amint valamelyik játékostársunk kitalálta a feladványt, jelezzük az applikáción, hogy pontot szereztünk, és már rajzolhatjuk is a következő feladatot. A rendelkezésünkre álló idő alatt néha elrepül az aranycikesz, melyet extra pontért meg kell érintenünk. 

A játék során felcsendül a filmből jól ismert zene, a kijelzőn pedig lebegő gyertyák, kulcsok, tündérmanók, vagy repkedő borítékok veszik körül a játékost. 

Tapasztalataink alapján az applikáció remekül működik, gond nélkül felismeri a varázspálca jeleit. A játék használata rendkívül egyszerű, a pálca kiválóan alkalmas a finom mozdulatokra is, így egészen összetett rajzokat készíthetünk a segítségével.

Harry Potter Pictionairy Air társasjáték  Harry Potter Pictionairy Air társasjáték

 

Harry Potter Pictionairy Air társasjáték  Harry Potter Pictionairy Air társasjáték

Harry Potter Pictionairy Air társasjáték  Harry Potter Pictionairy Air társasjáték

Harry Potter Pictionairy Air társasjáték  Harry Potter Pictionairy Air társasjáték

Harry Potter Pictionairy Air társasjáték  Harry Potter Pictionairy Air társasjáték

Harry Potter Pictionairy Air társasjáték  Harry Potter Pictionairy Air társasjáték

Harry Potter Pictionairy Air társasjáték  Harry Potter Pictionairy Air társasjáték

Harry Potter Pictionairy Air társasjáték  Harry Potter Pictionairy Air társasjáték

Harry Potter Pictionairy Air társasjáték  Harry Potter Pictionairy Air társasjáték

Harry Potter Pictionairy Air társasjáték  Harry Potter Pictionairy Air társasjáték

Harry Potter Pictionairy Air társasjáték  Harry Potter Pictionairy Air társasjáték