Willis, Crispy, Bakter és Sparky, négy bájos tacskó kutyus versenyre kel egymással. A futamot az nyeri, aki elsőként lépi át hátsó lábával a célvonalat.
A pálya a játéktábla kihajtásával jön létre. A startmező a kutyák házikójánál kapott helyet. Minden kutyusnak saját színének megfelelő háza van.
Minden kutyus normál hosszúságról indul, azaz a fején kívül egy testelem kerül beépítésre, a játék során azonban méretük folyamatosan változik, ezzel gyorsabb, vagy lassabb haladást biztosítva számukra.
A játékosok a számozott kockával dobnak, majd lépnek a dobott értéknek megfelelően.
Az üres mezőkön szabad az áthaladás, ám a manccsal jelölt mezőn méretváltváltozásra számíthatunk.
Amennyiben saját színünkkel megegyező állomásra érünk egy testelemet eltávolíthatunk, ha viszont már színű tappancsot látunk, azon ellenfelünk testhossza nő meg, akinek a színével megegyező mezőre értünk.
Természetesen ha vetélytársunk lép a mi színünkkel megegyező tappancsra, a mi dakszlink mérete nő meg egy számmal.
A kutyusok testhosszának a játék végén lesz fontos szerepe, hiszen a futamot az nyeri, aki elsőként lépi át a célvonalat a hátsó lábábval.
A játék a számokkal, színekkel ismerkedő óvodás korosztály számára nyújt tartalmas időtöltést.