A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.

Hírdetés
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Rendkívül látványos kooperációs játék a Hamupipőke fantázianevet viselő Granna társasjáték.

A történet természetesen megegyezik a Grimm mesével, miszerint Hamupipőke el szeretne jutni a bálba, melyhez szüksége lesz egerekre, lovakra, ruhára, kesztyűre, kocsira, tökre, hintóra és cipőre. Az óra azonban ketyeg, már nincs sok idő a mulatság kezdetéig, a gyereknek mindenképpen segíteniük kell Hamupipőkének ahhoz, hogy idejében el tudjon készülni. Ehhez össze kell keverni a 12 darab alapkártyát,  és képpel lefelé fordítva 3x4-es négyzetet kialakítani az asztalon.

A kezdő játékoshoz kerül Hamupipőke kartonfigurája. A varázskocka pedig megmutatja az aktuális játékosnak, hogy milyen lehetőségei vannak a főhős segítésére.

Amennyiben a kocka a Varázspálcára fordul, a játékos  megfordíthat egy tetszőleges kártyát úgy, hogy mindneki lássa, majd lefordítva visszahelyezi az asztalra.

Ha a kockán az üst látszódik, a soron lévő játékos megfordíthat egy tetszőleges kártyát úgy, hogy a többiek ne láthassák azt, majd visszateszi eredeti helyére.

Hamupipőke  Hamupipőke

 

Végül, ha a kocka Homokórát mutat, kezdődhet a párkeresés. Az aktív játékos megfordít egy lapot, úgy, hogy mindneki jól lássa, majd igyekszik annak párját is megtalálni. Amennyiben a többi játékos tudja, hogy hol találja a lap párját, segíthetnek a játékosnak, aki megfordítva a választott lapot, ha párt talál elhelyezi a két kártyát az óra előtt. Ha azonban nem találja meg az első kép párját, nem mutathatja meg a második lapot társainak, hanem titokban nézi meg azt, majd óvatosan visszateszi a helyére, az órát pedig pontosan egy órával előrébb állítja. 

A játék akkor ér véget, ha valamennyi párt megtalálták a játékosok, ekkor mindannyian nyertek. A játék akkor is végetér, ha az óra éjfélt üt, ekkor mindne játékos veszített.

A speciális, kiegészítő lapok segítségével még izgalmasabbá tehető a játék, ebben az esteben ugyanis 4 párnélküli kártya kerül játékba, ezzel is nehezítva a játékosok dolgát. Nagyobb gyerekeknek a fennmaradó speciális kártyákat ki lehet osztani, melyek segítségükre lesznek a játék során. Ekkor ugyanis, ha homokórát dob a játékos, és a speciális kártyája tükröt ábrázol,  három kártyát fordíthat fel párkeresés közben, míg ha varázspálcával rendelkezik és varázspálcát ábrázoló kártyája van, két kártyát nézhet meg a játékos, üst dobásánál üst kártyával szintén két kártya alá leshet be játékos, míg homokóra dobásnál nem kell az órát tovább tekerni, ha homokórás kártyával rendelkezik. Ezek a speciálsi kártyák csak egyszer használhatóak fel.

A játékot tovább nehezíthetjük, ha az órán figyelembe vesszük a színeket és ikonokat, azaz a lila sávban csak a két egeret és két lovat, míg a sárgában csak a hintót és a tököt kereshetjük.

A bájos memóriajáték 4 éves kortól várja a játszani vágyó csemetéket. 

Hamupipőke  Hamupipőke

Hamupipőke  Hamupipőke

Hamupipőke  Hamupipőke

Hamupipőke  Hamupipőke

Hamupipőke  HamupipőkeHamupipőke  Hamupipőke

Legközelebbi rendezvények

 

Tetszik a Manóprogram?

Kövess minket a Facebookon is!