A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.

Hírdetés
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

A csirkeólat róka fosztogatja. A ravaszdi hóna alatt egy tyúkocskával a többi róka közöt bújik el. A bátor kakas azonban mindent elkövet, hogy visszaszerezze elrabolt társát.

A dobzban 1 láncra fűzött kulcsot és 2 kulcskarikát, 1 speciális dobókockát (üres és kakasos oldallal), 1 kakas figurát, 1 rókalyuk táblát 16 ajtóval, 16 rókát, 1 pályát és 8 nyomkártyát találunk.

A játék kezdetén a rókákat elhelyezzük a rókalyukakban. A ravaszdikat egy-egy ajtóval takarjuk le úgy, hogy közben senki se leshesse meg az ajtó alján lévő képet. A 8 nyomkártya képpel lefelé a doboz mellé kerül. 

A kakas az ösvényen indul útnak, őt az első kockára helyezzük. A kezdő játékos az ezüst színű karikát az ujjára húzva megpróbálja az ajtó kilincsébe illeszteni a kulcs tollát, és ezzel kinyitni, vagyis felhúzni az ajtót. Dolgát azonban nehezíti, hogy a mellette ülő játékos közben dob a kockával. Minden olyan dobásnál, amikor kakasra fordul a kocka, a játéktáblán egyet előre lép a kakas. A dobást addig folytatjuk, amíg a játékosnak sikerül felhúzni az ajtót, vagy a kakas beér a holdas területre. Utóbbi esetben beesteledett, mielőtt nyakoncsíphettük volna a gyanúsítottat.

 

Amennyiben kinyílt az ajtó, a játékos magához veszi a gyanús rókát. Néhány ajtó hátoldalán segítő barátok vannak. Őket színükkel felfelé fordítva magunk elé tesszük. A többi kép azonban feladatot rejt, melyet a következő körben kell végrehajtanunk. Ilyen többek között, hogy a piros karikát kell az ujjunkra húzni, amikor a kulccsal próbáljuk kinyitni az ajtót, vagy épp az ügyetlenebb kezünkkel próbáljuk beleakasztani a zárba a kulcsot. 

A parti akkor ér véget, ha mind a négy barát felfedésre kerül. Ekkor ugyanis a barátok segítenek nekünk azonosítani a tettest. Minden játékos, aki rendelkezik ilyen kártyával, felvehet egy nyomkártyát az állattal megegyező színben. Minden állathoz egy állítás és egy tagadás kapcsolódik, azaz a macska vagy azt látta, hogy a tettes szemüveget viselt, vagy azt, hogy nem viselt okulárét. Az egér kalapos, vagy kalap nélküli rókát látott, a kutya bajuszos, vagy borotvált rókát, a malac pedig nyakkendővel vagy anélkül láthatta. 

A négy nyom egy konkrét rókához vezeti a játkosokat. Amennyiben a játék során valaki felfordította a valódi tettest, megnyeri a partit, ha még senki sem halászta ki a bűnöst, a róka megúszta, a kakas dolgavégezetlenül tér vissza a tyúkólba. 

Az izgalmas játék 5 éves kortól, 2-4 résztvevő számára nyújt izgalmas perceket. 

Rókavadászat - Kapd el a csirkeól fosztogatóját! Rókavadászat - Kapd el a csirkeól fosztogatóját!

Rókavadászat - Kapd el a csirkeól fosztogatóját! Rókavadászat - Kapd el a csirkeól fosztogatóját!

Rókavadászat - Kapd el a csirkeól fosztogatóját! Rókavadászat - Kapd el a csirkeól fosztogatóját!

Rókavadászat - Kapd el a csirkeól fosztogatóját! Rókavadászat - Kapd el a csirkeól fosztogatóját!

Rókavadászat - Kapd el a csirkeól fosztogatóját! Rókavadászat - Kapd el a csirkeól fosztogatóját!

Rókavadászat - Kapd el a csirkeól fosztogatóját! Rókavadászat - Kapd el a csirkeól fosztogatóját!

Rókavadászat - Kapd el a csirkeól fosztogatóját! Rókavadászat - Kapd el a csirkeól fosztogatóját!

Legközelebbi rendezvények

 

Tetszik a Manóprogram?

Kövess minket a Facebookon is!