A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.

Hírdetés

Társasjátékok

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

A memóriajátékok minden életkorban fontos szerepet töltenek be, hiszen a kicsik emlékezőképessége kiemelten fontos tanulmányaik során. A memóriaforgók színes palettájáról, ezúttal a Spooky Wooky nevű rendkívül "szellemes" játékot hoztuk el nektek, hogy bemutassuk, miben is rejlik különlegessége. 

A dobozban 63 darab szellemlapot találunk. Ezeket kell színével lefelé elhelyezni az asztalon, majd alaposan megkeverni.

A játék két nehézségi szinten játszható.

Kezdjük az alapoknál. A képen látható szellemek foltokat viselnek testükön, melyek alakja, színe és száma eltér. Elsőként csak a formákra kell figyelni, vagyis csak az azonos alakzatokat kell összepárosítani. A kezdő játékos felfordítja az első lapot, majd színével felfelé visszahelyezi az asztalra. A következő játékoson a sor, aki ismét felfordít egy lapot. Amennyiben nincs egyezőség, színével felfelé visszahelyezi a többi közé.
Az izgalom akkor hág a tetőfokára, amikor sikerül azonos formára bukkanni. Ebben az esetben ugyanis, valamennyi kar egyszerre lendül a korábban felfordított lap irányába, de csak a leggyorsabb söpörheti be a győzelmet, és teheti maga elé a felkapott kártyát.

Haladó szinten a cél és a játékmenet ugyan az, ám itt már figyelni kell a színeket és a számokat is. A formához tetszőlegesen párosíthatunk színt, vagy számot. Csak azt a lapot kaphatjuk fel, amelyen a folt alakján kívül, színe, vagy mennyisége is megegyezik a játékostársunk kezében lévő szellem foltjával.

A játék addig tart, amíg az utolsó lap el nem fogy az asztalról. A fordulót az nyeri, aki a legtöbb kísértetet gyűjti össze.

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Állatok a fedélzeten

 

Amikor a csemeték kezdenek kinőni a dobok, majd lépek típusú társasjátékokból, új lehetőségek nyílnak meg előttük. Ekkor veszi kezdetét ugyanis a stratégiai társasjátékok ideje. Ezen típusú játékok logikus gondolkodást, figyelmet, és döntésképességet igényelnek. Az Állatok a fedélzeten fantázianevet viselő játék iskolás kortól kínál izgalmas időtöltést a család minden tagjának.

 

A dobozból 4 db kartonpapírba ágyazott hajó,  valamint 60 db állatlapka bukkannak elő. A készlethez tartozik további 20 db élelmiszer láda, 4 db szünet zászló, és 1 db kezdőjátékos zászló. Miután a bárka darabjait összeillesztettük, és valamennyi állatlapkát kiszabadítottuk a keretből, ismerkedjünk meg a játék szabályával.

 

12 különböző állatfaj várja, hogy beszállhasson a négy bárka valamelyikébe. A hajóskapitányok azonban, csak a lehető legtöbb pontot érő példányokat szeretnék elszállítani, ráadásul minél nagyobb hordákban. A játék kezdetén mindenki magához vesz egy bárkát, egy szünet zászlót, és egy élelmiszer ládát. Ez utóbbi szolgál majd fizetőeszközül az állatokért.

 

Valamennyi játékos 3 lapkát kap, ám ebből csupán egyet tart meg, ügyelve arra, hogy társai elött titok maradjon az állatlap tartalma. A fennmaradó két állat az asztal közepére kerül. Ezt követően a megmaradt állatlapokat, színükkel felfelé fordítva, szintén elhelyezzük az asztal közepén. Tulajdonképpen egy nagy hordát képzünk a lapokból, melyeket a játék során kisebb, jól szállítható csoportokra osztunk.

 

A soron következő játékos dönthet arról, hogy kettéválaszt egy nagyobb csoportot, vagy magához vesz egy már létező, kisebb csapatot.

 

Amennyiben kisebb állatcsoport létrehozása mellett döntünk, egy nagyobb hordát kell két részre vennünk, oly módon, hogy mindenkét egységében legalább 1 állatlap legyen.

 

Ezért a cselekedetünkért minden esetben 1 élelmiszer ládát kapunk.

 

Állatcsapatra akkor tehetünk szert, ha megfelelő mennyiségű élelmiszer ládával rendelkezünk ahhoz, hogy állatlapkánként 1 ládáért megvásároljuk a csapat minden tagját. Tehát, 1 élelmiszer láda = 1 állatlapka, de a csapat csak egyben vásárolható meg.

 

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Splatto - PiatnikA Manóprogram csapata ezúttal egy igazán zseniális társasjátékkal ismerkedhetett meg. A Splatto fantázianevet viselő játék fejleszti a kreativitást, a koncentrációs készséget és a logikus gondolkodást. Lássuk, mitől olyan különleges a Splatto!

 

A dobozban egy méretes játéktáblát, 50 darab kártyát, valamint négy rúd színes gyurmát találunk. A bábuk hiánya elsőre igen szembeötlő, ám a két oldalas leírásból fény derül arra, miért nem kerültek a csomagba. A játék kezdetén minden résztvevő választ magának egy rúd gyurmát. Ebből kell elkészítenie saját figuráit, méghozzá oly módon, hogy négy harcra kész forma, állat, növény, esetleg tárgy sorakozzon a masszával megegyező színű, nyíllal ellátott mezőn. A gyurmát úgy osszuk be, hogy a maradékból lehetőségünk legyen a későbbiekben új figurákat létrehozni .
Érdemes elbíbelődni kissé az alakzatokkal, ugyanis az adott fordulót az kezdi, aki a legötletesebb figurákat készíti.

 

A kártyalapokat a tábla közepére helyezzük, ezt követően a legkreatívabb résztvevő felfordítja az elsőt. Három lehetőség van: Húzunk egy Számkártyát, melyen a szám mögött színes hátteret találunk. Húzunk egy Színkártyát, ahol a két részre osztott lapon kétféle színt látunk. Esetleg húzunk egy Splatto-kártyát, ebben az esetben a két részre osztott lapon a Splatto felirat mellett egy szín szerepel.



    • Számkártya esetén eldönthetjük, hogy a színre, vagy a számra helyezzük figuránkat. Döntésünk attól függ, melyik variációval jutunk messzebbre a kiindulási pontunktól. A feladat ugyanis az, hogy minél előbb eljuttassunk saját készítésű bábuink közül kettőt a célmezőig.

 

    • Színkártya esetén az előbb ismertetett módon azt az árnyalatot választjuk, amelyik közelebb repíti kreációnkat a célhoz.

 

    • A Splatto-kártya is választás elé állít bennünket, ám itt afelől kell döntetnünk, hogy a kártyán szereplő színre helyezzük a bábut, vagy kilapítjuk ellenfelünk egyik mesterművét. Bizony igen, ez a játék lehetőséget biztosít arra, hogy alaposan helyben hagyjuk társunk figuráját. A választás azonban nem rajtunk múlik. Minden esetben a saját kiinduló mezőnktől balra eső, első ellenséges alkotást kell kilapítani. A paca a helyén marad, erre a mezőre a továbbiakban nem léphet senki, a pórul járt játékos pedig új figurát készíthet a megmaradt gyurmából.

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Élve fogd el társasjátékVan aki esetleg nem emlékszik gyermekkorunk nagy kedvencére, az Élve fog el társasjátékra? Ugye, hogy mindenkiben felvillan a kép a négyzethálós játéktábláról, és az állatok képmásával ellátott kártyacsomagról?

 

Gyermekéveink nagy kedvence ezúttal új kiadásban, de az 1975-ben megjelent tartalommal és dizájnnal kerül forgalomba. A Manóprogram csapta pedig nem tétlenkedik, a ritka állatok nyomába ered.

 

A játékot akár nyolcan is játszhatják, így kiváló választás családi, és baráti összejövetelekre.

 

A doboz tartalma:
1 db játékmező
8 db figura
80 db kártyalap

 

A játék célja, hogy minél több és értékesebb állatot szerezzünk meg oly módon, hogy a négyzetrácsos táblán lóugrásban közlekedünk. Miután a kiszemelt állat mezőjére érünk, kiválaszthatjuk a kupacból annak kártyalapját, és magunk elé helyezhetjük. Amennyiben olyan mezőre érünk, melynek zsákmányát egy másik játékos már megszerezte, dolgunk végezetlen tovább haladunk.

 

Léteznek piros keretes mezők, melyek valamilyen természeti akadályt jeleznek a bátor kalandorok számára. Ezekre a területekre tilos lépni. Épp ilyen tilalmat jelent a kiindulópont, és azok részek, ahol másik játékosok bábúi áll. Amennyiben a vadász olyan helyzetbe kerül, amely gátolja a továbbhaladását, a helyén kell maradnia.

 

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Állatóvoda társasjátékEzúttal egy olyan társasjátékot szeretnénk a figyelmetekbe ajánlani, mely 1970 óta hódít a gyerekek körében. Ez a játék ugyanis a 40 évvel ezelőtt megismert Állatóvoda társasjáték új kiadása.

 

A játék nagyjából 3 éves kortól 6 éves korig nyújt izgalmas kikapcsolódást a srácoknak. A méretes dobozt olyan rajzok díszítik, melyeket Marék Veronika álmodott meg a kicsiknek. A tetejét leemelve előtűnnek a kellékek, egészen pontosan 1 db játéktábla, 16 db állatos kártya, 16 db pereces kártya, 1 db bábú és 1 db dobókocka.

 

Az állatfigurás kártyákat úgy helyezzük el a kék, ketreceket ábrázoló mezőkön, hogy a lapokon a szomorú állatkák látszódjanak.

 

A start mezőt egy vörös nyíl jelzi, ide helyezzük a bábút. A kezdő játékos a dobás értékének megfelelő számú lépést tehet a játéktáblán. Amennyiben piros négyzetre érkezik, egy tetszőleges állatot kiszabadíthat a ketrecből, és a játéktér közepén kialakított zöld mezőre helyezheti. Ekkor a kártyát megfordítjuk, hogy előtűnjön a mosolygós állatka. Minden kiszabadított állatért egy perecet kapunk.

 

A táblán találunk még sárga mezőket, melyek nem jogosítanak fel arra, hogy kiszabadítsunk egy újabb kedvencet. Találunk továbbá három vendéglátóipari egységet. A tejes pultnál egy kör erejéig állunk meg, az üdítős standnál két fordulóból maradunk ki, míg a virslis bódénál három egész körből maradunk ki.

 

A játék akkor ér véget, amikor valamennyi állatkölyök szabadon szaladgál a füves területen.

 

A parti nyertese az a játékos, aki a legtöbb perecet gyűjtötte össze.

 

Az Állatóvoda társasjátékot érdemes az első darabok között beszerezni, hiszen egyszerű szabályával, gyors, 5-7 perces játékidejével, kedves figuráival már igen kis korban kellemes időtöltést nyújt a gyerekek számára. A szabályok elfogadása, a dobókocka számainak leolvasása, és az egyes állatok felismerése komplexen fejleszti a kicsik készségeit.

 

A játékok megvásárolhatók a mesesajandekok.hu webáruházban:
http://www.mesesajandekok.hu/Allatovoda

 

Állatóvoda társasjáték    Állatóvoda társasjáték

 

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Amíg utazunk - GémklubTi mivel utaztok a legtöbbet? Minden családnál mások a közlekedési szokások. Vannak, akik kizárólag autóval járják a várost, akadnak olyanok, akik biciklivel tekernek az utakon, míg mások a tömegközlekedést veszik igénybe. Egy kisgyermek számára szövevényes útvesztőnek tűnik a nagyváros forgataga, ám ahogy telik az idő, mind több helyszínt és útvonalat ismer meg. A Gém Klub Kft. saját fejlesztésű társasjátéka ezen ismeret megszerzését és elmélyítését segíti.

 

A dobozból egy méretes játéktábla bukkan elő. Az ábrák Budapest főbb tömegközlekedési útvonalait és nevezetes helyszíneit jelzik. Találunk még a csomagban 1 db csapatjelző bábut, 2 db helyszínjelző figurát, és 86 különféle kártyalapot.

 

A 60 db utazókártya megoszlása a következő: 12 db busz, 12 db metró, 12 db villamos, 8 db kerékpár, 8 db gyalogos, 4 db troli, és 4 db hajó. Ezen lapok segítségével haladhatunk majd a játéktáblán. A helyszínkártyákból 26 db-ot találunk a készletben, többek között az alábbiakat, a Vásárcsarnokot, a Fővárosi Nagycirkuszt, a Gellért fürdőt, a Földalatti Vasúti Múzeumot, és a Normafánál található Gyermekvasútat.

 

A játékot három változatban játszhatjuk, annak függvényében, hogy milyen korosztály vesz részt a partiban.

 

5-7 éves gyerekek számára a játék menete a következő:

 

A kiinduló pont minden változatban a Gellért fürdő, ide helyezzük a csapatjelző bábut. Az utazókártyákat típus szerint szétválogatjuk, és elhelyezzük a játéktábla mellett, oly módon, hogy mindenki hozzáférhessen. Ezt követően húzunk egy helyszínkártyát, és a helyszínjelző bábu segítségével megjelöljük, hogy mindenki jól lássa a célt. Az első játékos feladata az, hogy maximum 5 utazókártya felhasználásával eljusson az úti célhoz. A parti akkor ér véget, ha már egyetlen játékos sem tudja teljesíteni az útvonalat a rendelkezésre álló utazókártyákkal, vagy amikor kétféle utazókártya-típusból is elfogyott az összes lap. Összeszámoljuk, hogy hány helyszínkártyát sikerült összegyűjteni, amennyiben 20 lap fölött teljesített a csapatunk, rendkívül ügyesek voltunk!
 
Az óvodás és kisiskolás korosztály számára a cél az, hogy megismerjék a szabályokat, értelmezni tudják a térképet, és helyesen használják fel a rendelkezésre álló utazókártyákat.

 

Amíg utazunk - Gémklub   Amíg utazunk - Gémklub

 

A 7 éves kortól ajánlott, versengő játékmódban már nem csapatként dolgozunk a közös célért, hanem egyénenként teljesítjük az akadályokat:

 

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

Jégvarázs Csodapalota társasjátékA játék megvásárolható a jatekbolt.hu webáruházban.

 

Ismeritek a Jégvarázs meséjét? Elza kivételes varázserővel született, havat, jeget tud teremteni, ám amikor egy fagyos sugár eltalálja kishúgát, Annát, szülei elrejtik mágikus képességét a világ elől. Szülei halála után azonban fény derül a titokra, Elza heves reakciója pedig örök télbe vonja Arendelle-t. Az Északi-hegységben talál menedéket, ahol csillogó Jégpalotát készít.

 

Anna azonnal a keresésére indul. Útja során összetalálkozik Kristoffal, és rénszarvasával, Swannel, valamint Olaffal, a hóemberrel, akit Elza keltett éltere.

 

A társasjáték, melyet a Manóprogram csapata ezúttal a kezében tart, ebbe az időpontba repíti el a mindenre elszánt játékosokat. Annak, Krisztosff, Swan, és Olaf elakadtak a hóviharban, ránk vár a feladat, hogy segítsünk rajtuk.

 

Állítsuk fel játéktáblát, helyezzük a közepére Elza varázslatos Jégpalotáját, majd a csomagban található 20 darab kártyát oly módon válogassuk öt részre, hogy minden kupacban azonos karakterek szerepeljenek. Ezután kezdődhet a lázas kutatás.

 

Minden résztvevő választ magának egy csillámló hópelyhet, ezzel haladhat a havas úton. A START mezőt nyíl jelzi, innen indul mindenki. A dobott értéknek megfelelő lépés után abból a pakliból választhat a játékos, amilyen karakterre érkezett. Amennyiben már rendelkezik ilyen kártyával, nem húzhat új lapot. A cél, hogy elsőként gyűjtse össze valamennyi szereplő lapját, valamint Arendelle királyság lapját.

 

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Gyümi - PiatnikGyártó és forgalmazó: Piatnik Budapest Kft.

 

Zsugázni jó móka, nem lehet elég korán elkezdeni. A Szöllősi Péter által megálmodott Gyümi kártyajáték 6 éves kortól ülteti le, az akár nyolc fős társaságokat az asztalhoz. A szabályok egyszerűek, ám a játék nem csupán logikus gondolkodást igényel, kiváló memória is kell hozzá.

 

Hatféle gyümölcsöt találunk a pakliban, minden fajta egytől ötig sorszámozott. A cél, hogy minél több, teljes sorozatot tudjunk összegyűjteni. A játékosok maguk dönthetnek arról, hányféle gyümölcsöt kívánnak felhalmozni. A gyűjtemény első darabját követően minden lapot úgy kell elhelyezni, hogy a sorszám ne látszódjék rajta. Tehát, minden egyes gyümölcsfajtánál észben kell tartanunk, hogy az első lap alatt megbújó további kártyákon milyen számok voltak. Minél több sorozatot indítunk, annál nehezebb lesz észben tartanunk, honnan, melyik szám hiányzik.

 

A lefordított húzó pakli mellé két, úgynevezett dobópaklit kell elhelyezni, itt azonban színével felfelé tesszük le a lapokat. Most érkezett el a taktikázás ideje, hiszen jól látható helyről is bővíthetjük gyűjteményünket, de a szerencsére is bízhatjuk a játék alakulását. Azokat a lapokat, melyeket nem tudunk, vagy nem akarunk beilleszteni sorozataink közé, a dobópakliba helyezzük. Szemfüles játékosok pedig saját kollekciójukat bővíthetik az általunk letett lapokkal. A parti akkor ér véget, amikor a húzópakliból az utolsó lapot is felemeltük. Ekkor a pontokat összeadjuk. Fontos, hogy az 1-es szám, minden esetben megtalálható legyen a gyűjteményben. Minél több szám követi ezután az egyest, annál több pontra tehetünk szert. Azokért a sorozatokért azonban nem jár pont, mely nem egyessel indul, vagy valamelyik szám többször is előfordul benne.

 

Az izgalmas logikai játék kicsik és nagyok számára egyaránt remek szórakozást biztosít, miközben jócskán megdolgoztatja az emlékezőképességet.


Gyümi - Piatnik    Gyümi - Piatnik

 

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Piszkos Fred GémklubPiszkos Fred neve, még azok előtt is ismerősen cseng, akik nem olvasták Rejtő Jenő eme klasszikusát. De ki is ez a hírhedt kapitány, aki név szerint ismeri a világ összes révkalauzát, és pertuban van az ausztráliai csarungi törzs varázslójával? Nevét minden bizonnyal onnan kapta, hogy ő a világ legpiszkosabb embere.

 

Ám azt, "hogy hol és milyen hajón, mikor és milyen minősítés alapján lett kapitány, ezt még a fegyintézetek és bűnügyi nyilvántartók sem tisztázták, annyi más körülménnyel együtt, amelyek Piszkos Fred személyével összefüggésben időnként felmerültek, de afelől senkinek sem lehetett kétsége, hogy Piszkos Fred valóban kapitány."

 

A megsárgult dobozról, mely ezúttal a Manóprogram csapatának kezébe került, maga Piszkos Fred, a kaptiány tekint ránk. Az ódon csomagolás ne tévesszen meg senkit, új, exkluzív kiadású társasjátékkal van dolgunk.

 

A fedelet leemelve méretes játéktábla bukkan elő a csomagból. Kis böngészés után fény derül a 10X6 színes figura kilétére, ők a bandatagok. A játékot pedig nem tévedés, összesen tízen játszhatják!
Találunk még 70 akciókártyát, minden játékos számára hét-hét lapot, a három főszereplő, Piszkos Fred, Vadsuhanc, és Fülig Jimmy karakterével, valamint négy vendéglátó egység kártyájával. Mellékeltek továbbá 40 darab gengszterkártyát, 1-től 10-ig számozva, végül, de nem utolsó sorban, színes rangjelző kockákat, melyek a játéktáblán a pozíciónkat jelölőik.

 

Miután választottunk egy színt, magunkhoz vesszük a Nagy balhéhoz szükséges eszközöket. Elsőként a saját színünkkel megegyező bandatagokat, majd az akciókártyákat, végül a rangjelzésünket. Jár még tovább, az aktuális parti résztvevői számának megfelelő arányú gengszterkártya. 2 játékos esetén 4, 3-4 játékosnál 2, míg 10 játékosnál 1 lapot osztunk fejenként.

 

A játéktábla külső sugarán megtaláljuk a rangjelző sávot, a nyolc kocsmát,  a gengszterek mezőjét, végül a három főszereplő helyét. Minden forduló kezdetén nyolc gengszterkártyát helyezünk a kocsmákba, ezeket kell a Verekedés fázisában megkaparintani. A játék három fordulóból áll, melyet négy körön át ismétlünk. Az első, a helyezkedés, ekkor helyezzük el a bandatagokat a táblán. Választhatjuk valamelyik söntést, de akár a főhősök mellé is helyezhetjük a figurákat.

 

 Piszkos Fred - Gémklub    Piszkos Fred - Gémklub

 

A Verekedés folyamán szerezhetjük meg a gengszterkártyákat. A szabály egyszerű, akinek több bandatagja van egy-egy ivóban, az viszi a lapot…de csak az egyiket, a másikat az kapja, akinek a második legtöbb embere áll harcra készen a helyszínen.

 

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Rondik Bolt

 

A játékról bővebb információt a www.rondik.hu oldalon értek el.

 

Az apróságok ösztönei csalhatatlanok. Ítélőképességüket még nem befolyásolták a környezetükből érkező hatások. Mindenben képesek meglátni a tisztaságot, szépséget, jóságot. Ekkor szól közbe a társadalom, és az évszázados esztétikai hagyományoknak megfelelően kezdi formálni a gyerekek ízlését. Pedig egy nyálkás béka, épp úgy lehet bájos, mint egy szőrös kukac. Az emocionális készségek fejlesztése pedig rendkívül fontos, általa jobbá, emberségesebbé válhat világunk.

 

Nem lehet könnyű egy kisállat sorsa, ha küllemben nem a legtökéletesebb. Türelmesen várja azt a személyt, aki a nyáltenger és a kócos bunda alatt meglátja a mókás, szeretni való lényt. A The Ugglys Pet Shop, azaz a Rondik Kisállatboltja ezeket a kedvenceket igyekszik a nyílt szívű gyerekekhez eljuttatni. A Manóprogram csapata is "örökbefogadott" néhány mókás szerzetet, lássuk is, kikhez van ezúttal szerencsénk.

 

Stefford Terrorier, a párnákat cincáló blöki, Taccskó, a gülü szemű kutyus, Pancserák, a pancsoló rák, Mocska, a cica, Dán Dög, az örökké náthás eb, Angol Dzsuvás, a vaksi kutya, Böfka, a béka, és Görcsög, a hörcsög. A szerencse pedig mondhatni igazán hozzánk szegült, hiszen nem csak a limitált kiadású Manic Majom állt be a csapatba, de egy "Arany kakira" is szert tettünk. A kisállatok végtermékét ugyanis kétféle változatban találhatjuk meg a csomagokban, ragacsosban, vagy csillogósban.

 

Az első készletben, melyet kinyitottunk, nyolc darab, 3-4 centiméteres, kemény gumiból készült figurát találtunk, ebből kettő elbújt a csomag azon részére, amely rejtve van a szemek elől. A meglepetés állatkák között egy Büdi és egy Ragacsos fajta lapult. Előbbi szerencsére a valóságban nem szagos, ám ragacsos kis barátunk puha, szöttyögős, és tapadós anyagból készült. rondik kutyamoso auto

 

A következő csomagból egy kissé nyálas fonallabdával játszadozó cica kerül elő. Ő saját házzal érkezik, melyet ha megnyomunk, nyávogó, morgó, doromboló hangot hallat. Ez a lakrész hozzáépíthető a következő dobozból előbukkanó, tetővel ellátott lakóházhoz. Talapzat, kisállatfekhely, ajtóval záródó lakás, és csinos háztető alkotja a készletet. A fedél lenyomását követően, ismét mókás hangot hallunk.

 

Utóljára hagytuk a Ronik guruló szépségszalonját. A furgon vezetőfülkéjébe egyszerre két kedvenc ülhet be, hogy magukhoz ragadják a forgatható kormányt, és megkeressék a legdzsuvásabb figurákat. A teherautó teteje lehajtható, lépcső vezet a belsejébe. Az állatkák fürdés előtt használatba vehetik a számukra kialakított illemhelyet, mely funkciójának megfelelő hangot ad ki, amennyiben ülőkéjét lenyomjuk. Ezt követően irány a kád. A habtengerből buborékoló zajok törnek elő. A tiszta kedvenceket ezután megmérhetjük a narancssárga mérlegen, melynek mutatója valóban elmozdul.

 

Legközelebbi rendezvények

 

Tetszik a Manóprogram?

Kövess minket a Facebookon is!