A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.

Hírdetés

Társasjátékok

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

A gyerekek gombát szedni indulnak az elvarázsolt erdőbe. Óvatosan kell azonban lépkedniük, mert útjukat nem csak mérges gombák, hanem csalafinta állatok és egy ravasz boszorkány nehezíti. 

A rendkívül bájos társasjátékhoz egy vastag kartonból készült játéktáblát kapunk, melyen a zöld korongok kipattinthatóak, helyükre állatkorongok helyezhetőek. Minden kisállat mást jelelent:

Nyúl: lépj előre két mezőt

Róka: cseréld el a kosarad tartalmát egy általad kijelölt játékoséval

Farkas: helyezz vissza egy gombát az útvonalra. Ha az adott mezőn másik játékos áll, a gomba automatikusan a kosarába kerül

Harkály: bárhonnan felvehetsz és a kosaradba tehetsz egy gombát

Erdei egér: cserélj fel két állatzsetont az útvonalon. 

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

Mint minden MindentTudorka Kvíz játékhoz, ezúttal is 30 darab képes kártyát és egy speciális, 2x3 számot tartalmazó dobókockát kapunk.

A játékmenet egyszerű, mégis bővelkedik a kihívásokban. A kezdő játékos elvesz egy kártyát az asztal közepéről, a tőle jobbra ülő játékos pedig dob a kockával. Attól függően, hogy korábban hogyan állapodtak meg a résztvevők, Könnyű vagy Haladó kérdésre kell választ adnunk. A dobott értéknek megfelelő számú kérdésre kell felelnie a játékosnak. 

Spanyolországhoz tartozó kérdések: 

Könnyű:

1. A bikaviadal tiltott az országban. IGAZ/HAMIS

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

A megfigyelőképességet és a reflexeket fejleszti a Formafogó tárasjáték, mely 5 éves kortól rabolja el a gyerekek szívét.

A dobozban 15 választókártyát és 54 képes kártyát találunk. Utóbbi számára speciális tárolót kapunk, annak érdekében, hogy ne lássuk a következő lapot. 

A játék kezdetén a választókártyákat 3x5-ös alakzatban az asztalra helyezzük. Ezt követően a kezdő játékos húz egy lapot a képes kártyák dobozából.

A képes kártyák valamilyen állatot vagy tárgyat ábrázolnak, melyek különböző színű alakzatokból állnak. A résztvevők feladata, hogy játéktípustól függően megtalálják azt a színt és formát mely a leggyakrabban fordul elő, vagy egyáltalán nem látható a képen, a harmadik variációban pedig kitalálják, mit ábrázol a kép

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív

Rendkívül izgalmas társasjáték lapul a Formatex kínálatában.

A Kulcsvesztő útvesztő ugyanis minden partinál új játékélményt kínál azáltal, hogy az ajtómezőkből álló játéktábla minden alkalommal változik.

Képzeljünk el egy hatalmas várat, telis tele zárt ajtókkal. A játékosok feladata, hogy minél előbb átjussanak a vár egyik oldaláról a másikra, miközben úgy használják a rendelkezésükre álló kulcskártyákat, hogy megnehezítsék ellenfeleik dolgát.

A játékot 2-4 fő játszhatja. Az ajtókat 6x6-os hálót képezve tesszük le, csukott ajtajukkal lefelé.

Minden játékos választ magának egy bábut, és elhelyezi a vár oldalánál, oly módon, hogy minden oldalon csak egy bábu állhat, mégpedig a várfalon kívül.

Látogass el a Játéksziget webáruházba!

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Szörnyek lesnek minden levél mögül, a Monster Park nevű társasjáték dobozán. A Szörny Parkban a látogatók különböző vízi, szárazföldi és égi lényekkel találkozhatnak. 

A játékosok feladata, hogy saját parkot hozzanak létre, megszerezzék a legértékesebb szörnyeket, ezzel pedig a leglátogatottabb intézményt birtokolják. 

Ennek megvalósításához mindent megtalálunk a dobozban:

  • -1 Főjátéktábla
  • -4 parktábla
  • -90 szörnykártya (30-30 vízi, földi, égi)
  • -15 attrakciókártya (emléktárgy-, lufi- és padkártya)
  • -16 turistakártya

Az előkészületek során a Főjátéktáblán elhelyezzük a szörnykártyákat, az attrakció kártyákat és a turista kártyákat. A zsetonokat mindenki számára elérhető helyre tesszük. Minden játékos magház vesz egy parktáblát. Ezen a helyen próbálja majd létrehozni a legnagyobb Monster Parkot.

Néhány fontos tudnivaló:

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

A csirkeólat róka fosztogatja. A ravaszdi hóna alatt egy tyúkocskával a többi róka közöt bújik el. A bátor kakas azonban mindent elkövet, hogy visszaszerezze elrabolt társát.

A dobzban 1 láncra fűzött kulcsot és 2 kulcskarikát, 1 speciális dobókockát (üres és kakasos oldallal), 1 kakas figurát, 1 rókalyuk táblát 16 ajtóval, 16 rókát, 1 pályát és 8 nyomkártyát találunk.

A játék kezdetén a rókákat elhelyezzük a rókalyukakban. A ravaszdikat egy-egy ajtóval takarjuk le úgy, hogy közben senki se leshesse meg az ajtó alján lévő képet. A 8 nyomkártya képpel lefelé a doboz mellé kerül. 

A kakas az ösvényen indul útnak, őt az első kockára helyezzük. A kezdő játékos az ezüst színű karikát az ujjára húzva megpróbálja az ajtó kilincsébe illeszteni a kulcs tollát, és ezzel kinyitni, vagyis felhúzni az ajtót. Dolgát azonban nehezíti, hogy a mellette ülő játékos közben dob a kockával. Minden olyan dobásnál, amikor kakasra fordul a kocka, a játéktáblán egyet előre lép a kakas. A dobást addig folytatjuk, amíg a játékosnak sikerül felhúzni az ajtót, vagy a kakas beér a holdas területre. Utóbbi esetben beesteledett, mielőtt nyakoncsíphettük volna a gyanúsítottat.

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Hihetetlenül bájos játék került a Manóprogram mindig tettre kész játéktesztelő csapatához. A Speedy Roll főhőse egy aprócska süni, aki a ravasz róka elől menekül az őszi erdőn át. 

A dobozban az alábbi kellékeket találjuk:

  • 1 sünilabda
  • 1 ragadós süni pofi
  • 1 fából készült róka
  • 4 fából készült sündisznó piros, sárga, zöld és kék színben
  • 7 mindkét oldalán használható játéktábla-rész
  • 18 tapadós erdei kincs: 6 alma, 6 gomba, 6 levél

A játékot két változatban játszhatjuk, versengő vagy kooperációs módon. Mindkét variáció célja, hogy süni hazaérjen házacskájába. 

Az első néhány alkalommal javasolt a játékszabályban megadott módon elrendezni a játéktáblákat, ha pedig belerázódtak a gyerekek, tetszőlegesen is letehetjük a táblákat. 

A versengő módban nem használjuk a rókát, így a rókás táblát sem. A kis süni arcának felragasztása után, az erdei kincseket színűkkel lefelé szétszórjuk az asztalon. Minden játékos választ egy színes sün figurát és a start mezőre állítja. 

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Már 3 éves kortól játszható a Nyúlmentő akció nevű társasjáték.

A bájos játék egy rövid történettel kezdődik, miszerint a meleg nyári napon érkező zápor elárasztja a nyuszik üregét. A bajbajutott állatkák igyekeznek az 5 kijárat egyikén elhagyni a nyuszifészket. 

A gyerekeknek segíteni kell a kis nyulacskáknak, hogy épségben kijussanak földalatti otthonukból. 

A játékokhoz egy, a dobozba épített játéktáblát, valamint 20 darab fából készült figurát és egy színes kockát találunk. 

A nyuszik a játéktáblába kerülnek. Ez a nyúlüreg. A kijáratokat különböző színnel jelölték (kék, lila, sárga, zöld, piros). A színkocka segítségével kell kijuttatni a nyuszikat, a kijáratokon keresztül. 

A játékosok az óramutató járásával megegyező irányban, egymás után következnek. Az első játékos dob a kockával, majd a dobott színnek megfelelő kijáratba helyez egy tetszőlegesen választott nyuszkót. A következő játékos is dob, és a dobott színnek megfelelő színű kijáratba helyez egy nyulat. 

Amikor a kocka olyan árnyalatra fordul, amilyen színű kijáratban már várakozik nyuszi, magához veheti a kis tapsit. 

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Életünk során nagyon fontos, hogy képesek legyünk a csapatmunkára. Ahhoz, hogy csemetéink is elsajátíthassák az együttműködés fortélyait, bevethetünk kooperációs készséget erősítő társasjátékot.

A Bank Attack nevű játék során a srácoknak közösen kell megszerezni a bankból az aranyrudakat. Amennyiben jól végzik a dolgukat, 50 millió játékdollárt vághatnak zsebre. 

A 15x15 centiméteres széf alján kapcsolót találunk. On állásba helyezve utasításokat kapunk a készüléktől.

Elsőként minden játékos választ magának egy szerepet:

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Peppa Malac méltán népszerű a gyerekek körében. A bájos karakter egyik titka, hogy a srácok mindennapjaihoz köthető kalandokba keveredik.

A rajzfilm sorozat Fruit Day című epizódjában Peppa és családja vásárolni megy. Meglepve tapasztalják, hogy gyümölcsnap van a boltban. Peppa találkozik barátaival az áruházban. Miután megbeszélik, kinek melyik a kedvenc gyümölcse, Nyúl asszony gyümölcsturmixot készít a gyerekeknek.

A Fruit Day nevű társasjáték dobozán a mese egyik jelentete látható, ahol Nyúl asszony, a gazdagon megrakott asztal mögött várja a gyerekeket, hogy turmixot készíthessen számukra. 

A 4 éves kortól ajánlott társasjátékban a gyerekek saját turmixukat készítik el. Ehhez méretes pohár-játéktáblát találunk a dobozban. A pohárban három gyümölcskorong elhelyezésére van lehetőség. További 24 képkártyán az alábbi gyümölcsöket találjuk:

Legközelebbi rendezvények

 

Tetszik a Manóprogram?

Kövess minket a Facebookon is!