A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.

Hírdetés
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Piroska, a Vitéz szabólegény, Csizmás kandúr, Hófehérke, Aranyhaj, Hüvelyk Matyi, Rigócsőr király, Csipkerózsika és a Brémai muzsikusok mind azt várják, hogy útra kelhessenek a Grimm mesék földjén és teljesíthessék küldetésüket. Pechükre, csupán négyen indulhatnak útnak a Városból, a gyerekek irányítása alatt.

A játék kezdetén minden résztvevő magához veszi a választott színének megfelelő kockákat, szám szerint ötöt. A játéktábla köré elhelyezzük az eseménykártyákat, a nyúlkorongokat, a küldetéskártyákat, küldetéskorongokat, jutalomkorongokat és a kígyókockát. 

A játékosok különféle nehézségű küldetéseket hajtanak végre, melyhez utazniuk kell a helyszínek között. Minden útvonalon megtaláljuk az utazás árát, melyet a kör elején ledobott kockák értékéből fizethetünk meg. Minden kör, azaz fejezet előtt, egy kockát használhatunk fel, melyet csak az útvonalon jelzett számértékkel azonos, vagy annál nagyobb értékben helyezhetünk le. Minden kockának van egy különleges képessége, melyet 6-os értékként használhatunk, és lehelyezést követően aktiválódik a képesség. Lehet ez egy tiltás, mellyel megakadályozzuk, hogy más játékos kockát tegyen az általunk lehelyezettre, de lehet utasítás is arra nézve, hogy vegyünk magunkhoz egy varázstárgykártyát. Ezt követően haladhat tovább a karatker, aki az új helyszínre érve aktiválja azt. A mező adhat számunkra aranyat, kenyeret, almát, vagy küldetéskártyát. Az egyes küldetések is meghatározhatják az útvonalunkat, melyek olyan mezőn haladnak át, amik csak az adott küldetés teljesítője számára járnak előnnyel. Minden sikeres küldetés után megtarthatjuk a kártyát.

Egy fejezet addig tart, míg minden játékos le nem teszi az utolsó kockáját, azaz az ötödik kockát. Ezt követően megfordítjuk a soron következő eseménykártáyát, és ezzel új fejezet kezdődik a mesében. A történet a hatodik eseménykártya felfordítása után fejeződik be. A játékosok pontjait a küldetéskártya hátoldalán látható szám adja, miután levontuk az el nem dobott átokkártyák összegét. Természetesen a legtöbb pontot birtokló játékos tudhatja magáénak a győzelmet. 

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

 

Miután néhány körben belejöttünk a játék menetébe, elkezdhetjük használni az általunk választott karakterek speciális képességét, valamint a történetkártyákat, melyek egy új szerencsefaktort vezetnek be a játékba. A történetkártyákon találjuk az átokkártyákat is, melyek pontértéke levonásra kerül a játék végén. 

Létezik kisebb gyermekeknek való változat is, mégpedig oly módon, hogy azokat a kártyákat kivesszük, melyeket olvasni kell. A kooperatív módban egymást segítve teljesítjük a küldetéseket, míg a 2 személyes változatban ügyelni kell arra, hogy az utazás során egymásra helyezhető kockák számára maximum kettő lehet. 

A kockahegyen is túl társasjáték valóban mesésen néz ki. Mind a kialakítása, mind a megjelenése egy távoli világba repíti a játékosokat. Amíg Aranyhajjal, vagy a Csizmás kandúrral kalandozunk, felkeressük a Jótündért vagy leereszkedük a pokol mélyére, különleges élményekben lesz részünk, melyek garantáltan kiszakítanak a rohanós hétköznapkból. Szálljunk hát fel a mese szárnyára, és járjuk be Meseország minden zegét és zugát.

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl

A kockahegyen is túl   A kockahegyen is túl  

Legközelebbi rendezvények

 

Tetszik a Manóprogram?

Kövess minket a Facebookon is!