A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.

Hírdetés

A Regio Játékkereskedelmi Kft. 16 milliárd forint feletti bevételt realizált 2021-ben, 14 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.

A legforgalmasabb napokat az ünnepi időszak adta, az online térben a november végi akciós hétvégén, az üzletekben december 22-én vásároltak a legtöbben - számoltak be róla.      
Gyaraki Dávid, a vállalat marketingvezetője a közleményben ismertette, hogy tavaly 7 millió darab játékot adtak el, legtöbbet a társasjátékokból, a Lego készletekből és a kreatív játékokból.
Az átlagos kosárérték online 20 százalékkal 12 ezer forintra, áruházi vásárlás esetén 4,4 százalékkal 7910 forintra nőtt 2020-hoz viszonyítva - jelezte a marketingvezető.
Tavaly megkezdődött a társaság törökbálinti logisztikai központjának részleges automatizációja, emellett Szegeden, a műemlékvédelem alatt álló, ikonikus Sóház épületének munkálatainak jelentős része megvalósult - ismertették.
A Regio Játékkereskedelmi társaságot 1990-ben családi vállalkozásként alapította Gyaraki József, a cég ügyvezetője. A 100 százalékos magyar tulajdonban álló játékforgalmazó országszerte 43 játékbolttal rendelkezik, több mint 500 embert foglalkoztat, és csaknem 25 százalékos a részesedése a hagyományos magyar játékpiacon - írták.

Legközelebbi rendezvények

 

Tetszik a Manóprogram?

Kövess minket a Facebookon is!